Aanpakken van rugklachten in Soest

Bent u op zoek naar een oplossing van rugklachten in Soest? Pijn in de rug is één van de meest voorkomende klachten bij mensen. Dit kan een zeurend of stekend gevoel opleveren wat lang aan kan houden. Heeft u een zittend beroep waarbij u lange tijd in een niet ergonomische houding zit? Dit kan op den duur voor klachten zorgen. Bij onze fysiotherapie in Soest bent u aan het juiste adres voor een oplossing van uw klachten. Naast reguliere fysiotherapie, kunt u ook bij ons terecht voor:

• Sportfysiotherapie
  • Medical taping
  • Dry needling in Soest
  • Medische pedicure

Zo bieden we u een volledig aanbod aan om uw rugklachten in Soest, maar ook andere pijnklachten aan te pakken. Dankzij onze kennis en expertise van het menselijk lichaam helpen we u op de snelste weg naar natuurlijk herstel.

Oplossingen voor rugklachten in Soest

Tijdens een eerste gesprek bij onze fysiopraktijk is er de ruimte om uw rugklachten in Soest of andere beperkingen te bespreken. Naar aanleiding van deze analyse, wordt een behandelplan opgesteld. Door middel van bewegingsoefeningen worden spieren versoepeld of versterkt, zodat er minder spanning op de spieren of gewrichten komt te staan. Deze voert u onder begeleiding van de therapeut uit in de oefenzaal van Fysio de Varen, maar ook bij u thuis krijgt u oefeningen mee om zelfstandig uit te voeren. Samen staan we sterk om u weer fit en vitaal te laten voelen!

Rugklachten Soest

Specifieke behandelmethodes voor elke soort klacht

Naast rugklachten in Soest, kunt u ook bij ons terecht voor knieklachten, schouderpijn of heuppijn. Wanneer gewrichten door ouderdom of ziekte erg versleten zijn, kan een operatie nodig zijn voor een nieuwe knie of heup. Dit is echter het laatste redmiddel, er is vaak nog heel veel mogelijk voordat dit als oplossing aangedragen wordt. Bij ernstige klachten kan onze behandeling dry needling in Soest uitkomst bieden. Bij uitstralende pijn wordt een dunne naald ingebracht bij de spierknopen. Door de spiervezels los te maken kan het bloed weer gaan stromen zodat het weer zijn oorspronkelijke kracht, coördinatie en lengte terugkrijgt.

Fysio de Varen voor de snelste weg naar herstel

Bij onze praktijk helpen we iedereen met rugklachten in Soest of andere problemen zoals sportblessures of ouderdomsklachten. Door middel van heldere en open communicatie pakken wij uw klachten bij de kern aan, zodat u weer zonder pijn uw dagelijkse taken uit kunt voeren.  Met 17 jaar ervaring ondersteun ik u graag om weer pijnvrij door het leven te gaan. Loop niet langer rond met pijnlijke klachten en plan een afspraak bij Fysio de Varen. Via het afspraakformulier plant u eenvoudig een afspraak in. Voor vragen of meer informatie kunt u ons ook bereiken via (035) 601 86 57.